22 Temmuz 2012 Pazar

Sustuklarım da Cabası

Nefes aldıkça ölüyorum bu aralar,
Suskunluk cabası.
İçine kapanır ya insan dizlerini karnına çekerek,
Sensizlik cabası.
Kirli bir hayatım var karalama kağıdı gibi,
Silik yerler cabası.
Elimden bir şey gelmiyor vurgun yedim,
Kabuslar cabası.
Derdini kime anlatacaksın bu devirde?
Duyarsızlık cabası.
Uzun soluklu bir hayat olsun istersin ama
Nefes darlığı,
Sevgi yetmezliği,
İlgisizlik,
Can kanseri,
Hastalık kapmıştır her hücren tedavisi olmayanından,
İlaçsızlık cabası.

Duvar oluyorum her dakika herkesi dinliyorum tek laf etmeden,
Çakılı çiviler cabası.
Ne yapmak gerekir hiç bir fikrim yok,
Saygısızım kendime,
Kaygısız,
İnsafsız,
İmkansız,
Amaçsız,
En önemlisi kayıtsız...

Doktoru olmayan bir hastane içindeyim,
Diğer hastalar cabası.
Kaptanı olmayan bir deniz içindeyim,
Dalgalar cabası.
Yönümü bulacak bir pusulam var belki ama,
Kullanamamak acısı.

Ne yapmalıyım bari sen söyle söv gerekirse geçmişime,
Geleceğim de cabası.
Durmalı mıyım sence? Kimseden çekinme de söyle,
Dedikodular da cabası.
Ölmeye hazırım inan, gelsin kabası, dayısı...
Son isteğim olacak ölmeden önce
Herkes mutlu olsun,
Sahte gülmesin,
Sahte sevmesin,
Gidecekse gelmesin,
Gelecekse beklemesin...





1 yorum: