4 Mayıs 2012 Cuma

Yalnızlık...

  Kusura bakmayın sizi rahatsız ediyorum belki de ama yardıma ihtiyacınız olduğunun farkındayım. İzin verirseniz iki dakika içeri geçip konuşmak isterim. Eviniz çok hoşmuş. Benim evime çok benziyor. bir bilgisayar klavye mause sandalye masa halı yatak dolap... gerçekten çok garip çok benzemiyor bire bir aynı. Neyse fazla gevelemek istemiyorum lafı.
  Bu sefer söze nereden başlayacağımı biliyorum. izin verirsen kapıdan başlamak istiyorum.yok yok ayağı kalkıp kapıdan tekrar girmeyeceğim lafa. kapının kapalı olması dikkatimi çekti. amacını öğrenmek isterim. Aileni rahatsız etmek istemiyorsun müzik ve klavye sesleriyle değil mi ? Ya da Televizyon veya onların sesi mi seni rahatsız ediyor? İkisi de olabilir ama genelde iki taraflı bir rahatsızlık söz konusu.
  Karşında konuşabileceğin o kadar insan var ki ? Facebook , Twitter , Msn (hotmail) açık duruyor ve Çevirim içi (online) olanların haddi hesabı yok değil mi? ama her ne [hikmet]se konuşasın gelmiyor hiçbiriyle. Çevrende o kadar insan varken yalnızlık çekiyorsun.
  Mesela yan oda da olanlar bile umrunda değil ya da sen onların umurlarında. Herkesin kafasında farklı birer soru işareti değil mi? Baksana sabahtan beri koduğum "?" nin önünü alamıyorum. söz veriyorum daha fazla soru işareti bırakmayacağım kafanda.
  Bir şairin sözü aklıma geldi seninle paylaşabilir miyim.Diye sormayacağım bu sefer. Çünkü biraz önce söz verdim sana. Bak ne diyor "Bana ancak dilsiz anlattı, dili olanın dile getiremediklerini" işte tam da bundan bahsediyorum.
  Bana bak sersem... Sana çok önemli cümleler sarf edeceğim sonra da kapıyı çarpıp gideceğim. Her gün bu saatlerde bi uyuzluk geliyor üstüne uyusam mı uyumasam mı şunu mu yapsam bunu mu yapsam şuraya mı gitsem şunu mu alsam bunu mu alsam gibi saçma sapan sorularla kafanı bulandırıyorsun. 2 gram beyini bunlara harcıyorsun. yazık değil mi o güzelim ceviz içi gibi kıvrımları olan içinde binlerce tilkinin döndüğü beyine.
 Bugün ve her gün olduğu gibi yalnızlık bizim tek arkadaşımız . Yalnız değiliz bu yüzden .Hepimizin Yalnızlık adında bir dostu var işte bu yüzden hepimiz Yalnızız. yani yalnız değiliz.
  Neyse kapıyı çarpmayayım bu hoş sohbet için teşekkürler...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder